Jak kupować

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.

Aby wejść do Sklepu, kliknij na napis SKLEP w górnym pasku menu.

Wyświetli się okno z głównymi kategoriami produktów. Kliknij jedną z kategorii, a wejdziesz do Sklepu. 

 

Aby przeglądać produkty, wybieraj z listy kategorii albo skorzystaj z wyszukiwarki, wpisując nazwę interesującego Cię produktu.

Produkty podzielone są na kategorie i podkategorie.

Możesz sortować listę produktów wybierając "sortuj według".

Aby zobaczyć szczegóły produktu, kliknij na jego obrazek, a przejdziesz do strony produktu.

W karcie produktu znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat.

Dodatkowo możesz zadać pytanie dotyczące interesującego Cię produktu, wybierając "Zapytaj o produkt".

Produkt możesz dodać do Listy Życzeń (tzw. schowek), wybierając ikonkę serduszka albo dodaj produkt do koszyka wybierając ikonkę koszyka.

Jeżeli skompletowałeś już swoje zamówienie, możesz przejść do koszyka, klikając ikonkę koszyka w prawym górnym rogu strony.

W koszyku zobaczysz dokładnie, jakie produkty wybrałeś oraz ich ilość.

Możesz zmienić ilość zamawianych produktów, wpisując nową wartość w kolumnie "Ilość", a następnie "Przelicz", aby zobaczyć uaktualnioną kwotę zakupów.

Klikając na ikonkę krzyżyka w kolumnie "Akcje", możesz usunąć produkt z koszyka. Zawartość koszyka zostanie zaktualizowana.

Jeżeli Twoje zamówienie jest już gotowe, przejdź do etapu składania zamówienia.

Aby zrealizować zamówienie, wybierz formę dostawy oraz płatności.

Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wpisz go poniżej, aby otrzymać zniżkę.

Następnie kliknij przycisk "Zamawiam".

Zamówienie w naszym sklepie możesz złożyć bez rejestracji, albo jako zarejestrowany Klient. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta Klienta, ani nie masz ochoty rejestrować się, wybierz przycisk "Złóż zamówienie". Jeśli natomiast posiadasz już konto, wybierz przycisk "Zaloguj się", albo jako nowy Klient zarejestruj się, wybierając przycisk "Zarejestruj się".

W kolejnym kroku wprowadź swoje dane: Imię i Nazwisko oraz dane teleadresowe.

Aby wysłać zamówienie na inny adres, niż adres zamawiającego, zaznacz "Inny adres" i podaj odpowiednie dane.

Ewentualne inne informacje wpisz w pole "Dodatkowe informacje".

Przejdź do ostatniego etapu zamówienia wybierając przycisk "Podsumowanie", a następnie sprawdź, czy Twoje zamówienie oraz dane się zgadzają.

Jeżeli wszystko się zgadza, wybierz przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty", co oznacza potwierdzenie zakupu.

Jeśli wybrałeś płatność z góry, czekamy na Twoją wpłatę i po jej zaksięgowaniu realizujemy Twoje zamówienie.

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

T: 515 505 612

E: sklep@fromnord.pl

 

FACEBOOK

NASZ SKLEP

O NAS

   Skandynawski styl w Twoim domu  © Copyright From Nord - sklep internetowy Shoper.pl

 

 

 

 

 

 

Sklep internetowy Shoper.pl